Otroligt men sant!

Idag har jag invigt mitt träningskort på Nautilus!
Otroligt men sant! *ler*
Är helt otränad med dålig kondition så jag började väldigt lugnt.
20 minuter konditionsträning med calförbräningsprogram inställt på maskinen.
Det var riktigt jobbigt på ett skönt sett och nu efteråt känns det otroligt bra!

Mina mål med träningen är att:
-  träna regelbundet 3-5 gånger i veckan
- få bra kondition
- träna upp styrkan
- gå ner i vikt
Resultatet jag strävar efter är alltså  en starkare, smidigare och fastare kropp + minus ca 8kg i vikt.


Mitt första delmål är att komma igång och träna regelbundet.
Klarar jag av att träna 3-5gånger i veckan i 3 veckor blir belöningen en ny fin träningsväska!
Söndagen den 7 september ska jag ha nått detta mål *ler*

Det blir nog denna väska jag köper när jag nått mitt mål!




Vad har ni för mål denna höst?


1 johanna:

skriven

Ååå malin den där väskan var skit snygg....

vart har du hittat den o vad kostar den???

Den skulle passa när jag börjar min balett hihi:D



kram

3 emma:

skriven

Mål.

Marklyft:180kg

Knäböj:160kg

Bänk:110kg

Axelpress:100kg (känns omöjligt)

Styrkemässigt vill jag bättra på alla personbästa och just nu är dom inte där.

Grenträningen: Oftare, snabbare och starkare.

Fysisk vikt nu: 105kg, mål 95kg.



=) Där är de, håll till godo.

2 ingy

skriven

Mina mål är att fortsätta med träningen och hitta ett jobb! Sökte 2 igår och ska söka 3 till ikväll. Längtar efter ett dagjobb och en betald semester. ;)