Så här fint blev det!

Sådär ja, då var det färdigstädat!
Jag har plockat undan allt som inte ska vara i syrummet, vilket var en hel del grejjer.
Kastat en massa som jag egentligen inte behöver som bara ligger och tar plats.
Syrummet är ju rätt litet så jag behöver verkligen platsen som finns till de saker jag använder.

Resultatet blev:

En snygg stereohörna.
Det fina bordet stor bara å skräpade utan användningsområde innan.


Snyggt å prydligt.




Fint i fönstret


Älskar mina guld änglar


Det fina korset som ligger i fönstret


Sybordet

Tavlor köpta på tradera i början av sommaren
(ja jag gillar religiösa prylar)


Helhet.
Här ser ni hur trångt det är!


Nu ska jag gå igenom en massa gamla tidningar som sen ska kastas =)

På återseende!
1 DevilDoll:

skriven

Gud vad fint du har det! Pefekt, jag behöver verkligen bli inspirerad att ta tag i mitt eget hem! ;)