Var sak har sin plats!

Idag storstädar jag  syrummet!
Jag älskar att städa, men hinner tyvärr inte med det så ofta
nu förtiden eftersom att jag jobbar så mycket.
Lyssnar på Dia Psalma på högsta volym och bara trivs!

Har dock upptäckt två saker:

1. Det är alldeles för mycket grejjer i syrummet som bara ligger å skräpar.
Hur kan jag jobba i denna miljö?!!








2. Det är väldigt fult i syrummet. Har inte inrett det, utan det bara är liksom.
(och den gröna mattan gör ju inte saken bättre direkt)
Syrummet borde vara vackert inrett för att inspirera mig när jag skapar!






När jag har rensat bland grejjerna, torkat av, dammsugat, fixat  och grejjat.
När var sak ligger på sin plats,
då ska jag sätta mig ner och se hur jag ska inreda rummet!
*spännande*


På återseende!
1 Elina:

skriven

Vilken härligt och inspirerande syrum du har! Blir smått avis :) Funderade på böckerna du har på den fina skänken, de två första är jag bekant med men vilka är nummer tre och fyra?

Ha det gott!

2 Goran van Den Buske

skriven

Soffan är riktigt "inne" i boho-kretsar och även i industri chic-miljö funkar de som typ "överbryggare".