Årskrönika

2008 var ett konstigt år. Ett uppehållsår kan vi kalla det.
Jag var nästan inte på några fester eller bilträffar.
Har inte åstakommit så mycket i år,
dock blivit klockare.


Januari
I januari var vi å kollade på valparna och hittade vår söta Lava.

Kan man se ut så där!? haha

Februari
I februari fick jag fina blomsterlådor av min älskling i födelsedagspresent.


Mars
I mars åkte vi å hämtade Lava.
Nu var det slut på friden här hemma.
Först i höstas började det funka igen.

Mator, blommor mm gnagades sönder av styggelsen...

April
I april började jag blogga.

Vi var på Ballroom Rumble i Nyköping. En av få fester jag var på i år.


Jag tatuerade mig.

Ooups gick i konkurs.

Maj
Åkte vi i första majcrussingen


Vi planterade ett träd i vår trädgård


Juni
I juni började jag på mitt nya jobb.

Jag köpte gymkort.

Bra ljud i bil monterade tidernas ljudanläggning i likbilen.


Juli
I juli sydde jag galet många fuzzy dice.


Sen åkte vi till Västerås och Power big meet.




Augusti
I augusti var vi på "Skogsröjjet"
Där spelade bla Dia Psalma, Backyard Babies och Sabaton.


Vi var fulla å glada.
Linda var fullast
och gladast.


Per och jag firade vår 2årsdag och ett år som förlovade.



September
Spelade Broder Daniel sin sista spelning


Jag stressade sönder min mage i september.

Oktober
I oktober åkte vi till Gränna och köpte polkagrisar.
Detta har jag velat göra i flera år men det har inte blivit av.


Jag fick äntligen ordning på min hemsida tack vare webbprodukter.se


Jag hade en av mina kreationer med på Blog awards tack vare svartvitlila
(nummer två)


Jag klippte av mitt hår en bra bit.


Massa nya fina plagg kom upp på hemsidan


November
I november åkte vi på kryssning


Jag la upp en massa outfits på minoutfit.se


December
I december sålde vi min älskade saab


Lava fyllde 1 år.

Jag ökade försäljningen på jobbet detta år.

Jag fick en hushållsassistent i julklapp av min älskling


Jag köpte en flott Amanda



That's it.


2009 har jag större  förväntningar på!
2009 måste det hända lite mer!
2009, underbart med ett nytt år!


Nu ska jag njuta av årets sista dag!


Later