Nu är det dags att börja blogga igen!

Min dator gick sönder för ca tre veckor sedan, därav att ni inte sett röken av mig den senaste tiden.
Nu har jag en ny fin dator och äntligen kan jag blogga igen *ler*

Har börjat på mitt nya jobb nu och jag trivs riktigt bra!
Jobbet är verkligen perfekt., jag jobbar 1 vecka och sen är jag ledig 1 vecka och så rullar schemat på =)
Tjänsten är som ni förstår på 50% vilket är det ultimata för mig.


Har precis ätit lunch, det blev en god sallad med massor av olika fräscha grönsaker; coctailtomater, gurka, paprika, sparris, bönor, majs mm.
Har bestämt mig för att ändra mina matvanor till en sundare och lättare kost.
Har haft en alldelles för lång period fylld av onyttig mat och dryck och jag känner verkligen hur seg min kropp blivit.
Känner mig som en säck potatis, tung och osmidig.
Men nu är det nya tag som gäller!

1 ingela:

skriven

Välkommen tillbaka! Tänkte slå en pling till dig imorrn, det har varit en hetsig vecka..!

Ha det bäst!

Kram!