Power meet veckan

På torsdag är det dags att åka till Västerås och Power big meet!
Längtar faktiskt extra mycket till detta, men det är nog för att jag inte kommer åka på så många andra träffar i år.
Väljer att prioritera mitt arbete i butiken denna sommar, vilket känns riktigt bra.

Har en hel del att göra innan vi åker:
- Sy klart alla fuzzy dice.
- Handla allt vi behöver ha med oss på resan så som; mat, engångsgrillar,dryck mm.
- Förbereda likbilen, tvätta av den, packa mm.

Måste skriva en lista på allt vi behöver ha med!


Jobbar måndag- onsdag denna vecka och då ska jag passa på att få en jäkla massa gjort!
Det är verkligen toppen med mitt jobb, när det är lugnt i butiken får jag pyssla med mitt.
Kan det bli bättre?! Tror knappast det.


På återseende!

1 Katti:

skriven

Hej.

Jag undrar hur det går med min klänning?

Jag gjorde beställningen redan 23 maj och 27 maj var insättningen på klar på ditt konto.

Jag har även mailat dej den 22 juni och frågat om klänningen på din mailadress och på Tradera, men du har inte svarat.

Jag undrar hur lång tid det ska ta?



// Katti