Kärlek vid första ögonkastet

Efter att vi varit i Linköping i dag så åkte vi till Blomsterland. Hittade ett såå gulligt litet träd där (ja träd kan vara gulliga, ler). Det blev verkligen perfekt i min fina trädgård!
Verkligen kärlek vid första ögonkastet.

image56

Så här fina små skyltar har jag i mitt trädgårdsland för att hålla ordning på grönsakerna.
Det är såå mycket roligare att pyssla när man har lyxigt onödiga detaljer som förgyller det hela.

image57

1 JOhanna:

skriven

hej söta lilla Malin... hihi visst är dom fina???:D
För de är väl krokarna du menar hihihi:D

dom kommer härifrån http://www.fridasgard.se/default.asp

och under krokar.

Om du ska skicka efter så kanske vi kan samfrakta... Funderar nämligen på att skicka efter...eller rättare sagt jag VILL:D
hihi dom är ju underbart fina:D
hihi

en av varje vill jag ha:D hehe
Vi får höras på Söndag.. jag vet inte vilken tid vi ska vara där:S
har dom sagt någon tid?? Jag minns ej? hehe:D

kram kram kram