Svensk Bil Bekämpning!

Idag har jag varit hos "Svensk Bil Bekämpning" och besiktigat likbilen.
Som ni säkert förstår så blev kärran INTE godkänd.
Det började redan när jag åkte in i hallen.
En av besiktningsmännen undrade "vad man skulle med en sån här bil till".
Suck...
Det blev ialla fall fyra tvåor totalt.
Har aldrig varit med om nått liknande, likbilen brukar klara sig fint!

Nu måste jag ringa till Tobbe och höra om han orkar å vill hjälpa mig att fixa felen.
Det finns fan inga pengar till detta projekt än dock.
Jag har lagt en hel del pengar på bilarna denna vår och jag har inte råd med mer nu.

Nån som är sugen på att sponsra mig?

image93
1 Sooz:

skriven

va fick du nedslag på då? trist att den ej gick igenom :( men vissa besiktningsgubbar e jue bara FÖR mkt :( ja tycker bilen e döhäftig :P skulle fan vilja ha en själv,om inte så skulle ja vilja glida runt i en :)

3 Sooz:

skriven

hej igen! jo vi har oxå en sån dag på besiktningen :) men dom brukar tycka d e skoj :)man ser mkt fina bilar om inte annat :) men sen har vi dagar som inte e som denna,o då brukar d va endel gnäll =( tycker din bil e skit cool :D e själv på jakt efter en.. men dom e svåra o få tag i :(

2 Nilla

skriven

Jag bor några mil norr om stockholm och här har vi en speciell veteranbils-besiktningsdag (eller om det hette entusiastfordon..) som hålls en gång om året på våren. Då ses det med lite snällare ögon på skavankerna och det gnälls bara på saker som är trafikfarliga på riktigt. Nu vet jag inte var du bor men finns det inget liknande någonstanns? Förövrigt så är det en trevlig dag i allmänhet när man får stå och köa bland finbilar och lite mindre fina bilar =)

4 Daisymae

skriven

Svar sooz: Du får helt enkelt lägga ett bra bud på min kärra =)