Tävling!

Nu är det dags för en tävling!

Det du kan vinna är månadens plagg från Daisy Mae design, den grymt fina beiga pennkjolen med bred volang, svart spets och söta satinrosetter.
Värde 499kr!
(kjolen finns i storlek 34-42)

Det du behöver göra för att vara med och tävla är:
- skriva ett inlägg i din blogg om tävlingen (låna gärna bilden) och länka till min blogg.
- gå in på www.daisymae.se och ta en titt på kollektionen och skriva en kommentar till mig i min blogg.
I kommentaren ska finnas med vilket plagg du gillar bäst i kollektionen.

Jag drar en vinnare fredagen den 23/5 kl 22.00

Lycka till!

image105
1 Katti:

skriven

Hej jag är gärna med i lottningen av din tävling.
Alla dina kläder är fantastiska men gillar bäst:
Graveyard Rock, Rose och Darling.

Många bilder finns tyvärr inga bilder på.
Det står bara "Bild kommer snart".

3 Elsa:

skriven

Mitt absoluta favoritplagg är faktiskt den där kjolen. Jag hittade den genom tradera och tycker att den röda är finast. Synd att den verkar vara slut.

5 ingela:

skriven

Jag vill ju vara med o tävla om min favorit! :)

Denna är min klara favorit men jag är också ett stort fan av Grave digger och My Beloved! :)

7 Elin:

skriven

Ingy är visst ute och promotar här och där åt dig ;) Förvisso sett sidan innan och även auktioner på tradera också, måste säga att alla kreationer du gör är hemskt fina.



Jag säger Cry Baby, för att den är enkel men har ändå fina detaljer som gör den till något mer än den lilla svarta.

2 Emelie

skriven

Jag vill också vara med i tävlingen!
Hittade dig genom en auktion på tradera, där jag blev alldeles vansinnigt förälskad i en vit klänning med svarta prickar, helt i min smak! :)
Men av de plagg jag ser på hemsidan idag så är Graveyard Rock mitt absoluta favoritplagg, sjukt snygg! :)

4 Elsa

skriven

Och det är nästan så att man har lust att göra en blogg endast för den här tävlingen.

6 Andréa

skriven

Åh! Jag vill vinna den sjukt snygga kjolen!! Den och klänningen "Cry Baby" är helt klart mina favoriter! :) Jag hittade föresten hit via http://ingy80.blogspot.com och komemr definitivt återvända!

8 Elise

skriven

Så, nu har jag också hittat din sida! Vilka otroligt snygga kläder! Jag vill ha allihop!

Favoriten blev nog också den skitsnygga kjolen som man tävlar om nu - Darling. Den är klassisk, men ändå med nytänkade detaljer och färger. Man känner sig schysst retro men ändå uppklädd för "dagens" mode.

Otroligt läcker!