Trött på läget!!!

Den senaste tiden har jag varit irriterad och arg.
Min vardag fortsätter att störas av andra människors dumheter.
* massa svordomar*
Imorse exempelvis så hade nån snott min parkeringsplats på jobbet!
Vem fan gör en sån sak?!!
Jag "löste" problemet på detta sett.

Den mörka volvokombin är min och den borde stå där den vita skåpbilen står.
Tyvärr blockerar jag för andra när jag står på detta sett.
Men om jag ska vara helt ärlig så skiter jag fullstänndigt i det.
Jag är så less på att blivit drabbad av detta själv under en längre tid nu, så jag orkar inte bry mig.
Men jag hoppas verkligen att idioten som äger den vita bilen ångrar att han stal min plats.
Att han under dagen gått ner till sin bil för att åka iväg.
Då jag parkerat in hans bil så kommer han nämligen inte så långt!
Kanske skulle sova över på jobbet så att han inte kommer iväg på ett tag *ler elakt under luggen*

Jag är ivanliga fall väldigt snäll och skulle skämas över att parkera på detta sätt.
Men tillslut får man nog!
Man ska fan inte god ta vad som helst.


Må vinden vända snart!
Låt gladare och snällare tider komma!