Abstinens och tankar på vift

Imorse höll godissuget på att vinna över mig, men jag kämpade och slog tillbaka.
Tänkte att lite frukt botar det hela, så jag begav mig till affären.
Det är ju kul att världen inte jävlas med mig.
Se vad jag möttes av utanför affären!
*ler*


Botmedel mot sockerabstinens!?


Idag är mina tankar på vift.
är ofokuserad och vilsen.

Magen värker och illamåendet är tillbaka.
Det gör mig ledsen.
Varför kan inte allt bara avra bra?


Bjuder på en dagens outfit för att muntra upp läget lite:

Marinblå blus ellos, svart pennkjol hm.


Nu ska jag straxt åka hem och vila.
Söta Johanna hoppar in och jobbar de sista två timmarna.


Peace and love!
1 Lena:

skriven

Sorry att jag inte kunde svara på ditt meddelande lite tidigare. Du vet, man får inte ha telefonen på när man är på sjukhuset. Hoppas du känner dig bättre till imorgon.

3 Daisymae:

skriven

Svar till Åsa:

Hej! Har försökt svara på din blogg i flera dagar nu, men det funkar inte =(



Kul att du gillar min design ler

Jag har kikat runt lite på er blogg och gillar det ni gör oxå.

Älskar lantlig romantik!





Lycka till med skapandet!



2 Åsa Stackenholt

skriven

Hej och god kväll! Trillade in här av en slump, och här trivs jag:-) Sjukt snygga kläder du har i webbshoppen, fattade inte att du syr själv... Duktig är du!!!

Mvh Åsa