Bara att acceptera läget!

Idag är 4:de dagen som jag är hemma pga sjukdom
Det känns som att jag varit sjuk längre än så.
Som tur är så är jag inte sjuk särskillt ofta, men det händer tydligen
även den bäste ibland!

Igår skötte jag mig vad det gäller att äta snäll, mild mat.
Min kost består just nu av:
-Dofilus och verum produkter
-Skorpor
-Mariekex
-Banan
-Kalkon
-Kokt- kyckling, fisk och grönsaker
-Vatten

Så kul har jag det.
Men det är verkligen värt det för att slippa magsmärtorna!


Ska till apoteket idag å köpa nån medicin som min läkare rekomenderade att jag ska ta.
Sen behöver jag värktabletter av den starkare sorten för min huvudvärk oxå.
Likabra att handla när jag ändå är i farten. Behöver skorpor å bananer dessutom.
Jobbigt att behöva ge sig iväg, blir sämre så fort jag anstränger mig =(


På återseende!
1 victoria:

skriven

Usch då! Det där låter ju jättejobbigt. Med andra ord kanske du inte hinner sy upp och skicka klänningen innan den 16:e? Vore jättebra om du medddelade mig det nu isåfall så att jag hinner tänka om och springa ut och leta efter en ersättare! Haha!



Nej men usch. Krya på dig du! Banan är iallafall gott. Gärna med mjölk.

3 SATAN:

skriven

Ta nu och krya på dig! :)

2 ingela

skriven

oh, oxå ont i magen. :( inget skoj alls. tokmycket på jobbet och nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker till england och då måste jag vara klar med allt... pust!



hm, den kritstrecksrandiga fodralklänningen låter som något i min smak... mmm! spännande!