Nu är vintern på ingång!

Gudars skymning!
Imorse när jag vaknade var hela min värld vit av frost.
Inte nog med det, det var 2 minusgrader ute dessutom!
Och detta var kl 08.30 så det var inte nattfrost.
Vintern är på ingång så är det bara.
Tur att jag har min fina röda vinterjacka som skyddar mig mot kylan.
Avskyr verkligen att frysa!


Så här ser jag ut idag.
Stålblå top från La Reduote, svart linne hm.


Fick hem min fina äppleklocka idag *love it*


Satinband




Peace and love
1 johanna:

skriven

Hej Malin

Ville bara säga att jag inte tog illa upp..

men jag ville bara påpeka för de som läser min blogg hur de låg till, för att rätta de jag skrivit o berätta hur jag menade så att inte andra tror lika dant. För dom kanske inte vågar fråga och tror att att jag skulle skita i jobbet Så jag ville bara rätt till de som kunde blivit fel,

jag är glad att du frågade istället för att bilden en egen uppfattning och gå o tro det..:)



Kram