Skärpning medmänniskor!

Rätt som det är (dvs alldeles för ofta) råkar jag ut för andra människors dryghet.
Det kan vara idioter som blockerar min parkering på jobbet.
Det har hänt ett antal gånger bara senaste månaden och det är alltid samma dryga karl som gör det.
Eller så är det elektrikern som bryter strömmen utan att förvarna innan. Eller nån jäkla karl som plockar äpplen i min trädgård för att min knepiga hyresvärd har gett tillåtelse till det. Utan att prata med mig om det!
Ja listan kan göras lång!

Konstigt nog är det istort sett bara karlar som ställer till det dessutom.
Skärpning medmänniskor!

Jag är jävligt trött på att bli drabbad av andras märkliga och dryga beteenden.
Försöker att inte brusa upp, men det är fan inte så lätt när det händer hela tiden.
Sluta förstöra min dag!