Skärtorsdag

Sitter här på jobbet och gör inte mycket alls.
Det har varit bra dött här i butiken nu på eftermiddagen.
Slutar om minder än 2 h och är ledig fram tom måndag.
Det ska bli riktigt skönt!

Per och Lava åkte till Dalarna i förmiddags och kommer inte hem förrän lördag kväll/natt.

I morgon ska jag vara hemma och bara ha det bra och på lördag ska jag ut till landet för att umgås med min familj och äta middag hos mormor.
Hoppas innerligt på vackert vårväder denna påsk.

Planerar att sy en hel del denna helg, ligger efter lite pga att jag varit sjuk.
Ska även passa på att vila upp mig och ta hand om mig själv ordentligt dessa lediga dagar.


Efter jobbet ska jag hem till mina föräldrar och äta middag.
Bror och syster kommer oxå.
Fin fint!


Hoppas ni får en riktigt fin påsk!

1 Annelie Swärd:

skriven

trevligt att du hittade min blogg, då hittade ju jag din! snygga bilder du har här på bloggen!



Glad påsk du med!

Annelie

3 Johanna:

skriven

MALIN vad sjutton...

varför har du inte visat de snygga tillskotten på bloggen för..

De är ju DINA kjolar... jag trodde inte de..

Asså jag vet att du är duktig... men jag trodde verkkligen att de var typ i från en fabrik...

Alltså köpte på typ HM eller nåt..



Ta de som en komplimang för de är de verkligen..

Dom är ju SKT snygga...

O den PINK blossom.. Jag är KÄR:D



De är verkligen en Johanna Kjol..

Åååhhh... jag ska nog beställa lite av sig senare:D



hihii





Ha de bra.. kram kram

2 Johanna

skriven

Malin vet du vad..

Jag funderar på att beställa Sailorgirl linnet av dig senare till sommaren..

De var jätte fint..

Men nu måste jag spara pengar till min london resa.. men när den är gjord så:)



jag älskar lindas BÅDA kjolar hon har på de nya bilderna till linnena.. ojojoj... vart har hon köpt dom?!:D:D



Kramar

4 Daisymae

skriven

Svar/Johanna: haha du är rolig ;)

Nice att mina nya kreationer uppskattas ler



Kram