Cambridgekuren del 1

Idag är första dagen med cambridgekuren. Har delade känslor angående detta projekt. Hoppas  självklart att det ska funka, men är oxå väldigt skepptisk.
Behöver gå ner i vikt, men vill inte banta för att sedan gå upp allt igen.
Min plan är simpel, jag startar med att köra en ren kur då jag endast dricker 3 måltider per dag + te, kaffe och vatten.
Vet inte om jag har karraktär nog att klara detta.
Jag har svårt att gå ner i vikt så därför har jag beslutat mig för att chocka kroppen på detta sett.
Dessa 3 måltider ger endast 470kalorier per dag! (sjukt lågt!!!)
Händer det inget då, då ÄR det omöjligt.
Därefter går jag över till att blanda in nyttig mat men behåller 1-2 cambridgemåltider.

Den som lever får se hur det går ;)


 

1 sandra:

skriven

hej, ville bara säga att jag vet att cambridge funkar (iaf för mig) för jag gick ner ca 20kilo på mindre än ett halv år och jag har börjat nu igen. lycka till med bantningen.