Fredag!

Sitter här och skriver en inköpslista. Tänkte gå en runda på stan efter jobbet för att inhandla lite smink och kanske nått nytt plagg till helgens festligheter.
Skulle vilja ha en snygg tunika eller tröjklänning som man kan ha till mina tights med metallknappar längst ner på sidan av benen. (skit snygga!)
Har kollat runt lite på diverse webshoppar och hittat lite olika alternativ. Hoppas bara plaggen finns inne i butikerna.

Älsklingen och Lava har åkt till Göteborg över helgen så jag blir ensam ikväll. Har en hel del att pyssla med, har både tvätt och disk att ta hand om. Sen behöver det städas oxå. Har en hel del att sy dessutom.
Får se vad jag hinner med och inte. Badas ska det göras iallafall och ätas nått gott =)
Blir nog en allt eller inget kväll; antingen däckar jag runt 22, eller så är jag uppe länge och fixar och donar.

Vad ska ni göra ikväll då?