Jobb är livet

Just nu tar arbetet upp den mesta av min tid.
Jag jobbar på morgonen i syatelje'n, jag jobbar 11-18 i butiken måndag till fredag och jag försöker jobba i ateljen åtminstone någon timme eller mer på kvällen.
Jag jobbar även varannan lördag i butiken.

Som tur är älskar jag det.

Livet känns förjävla bra just nu måste jag säga!



Här är en bild från tygaffären.
Klänningen "creepy" har blivit en ny storsäljare så jag köpte hela rullarna av detta tyg.



"Creepy"


Idag jobbar jag i butiken, har två timmar kvar.
I eftermiddag ska det sys.
Har en jättebeställning jag håller på att beta av, men det går fin fint.

I morgon åker vi till Dalarna över dagen, så då kommer jag inte hinna med nått annat.
Det blir ett bra avbrott i allt arbetande. Det är viktigt.
Jag, Per och min familj ska upp och hälsa på Pers föräldrar =)
Ska bli trevlig, var längesen jag var där nu.


Nu måste jag jobba vidare.

Hoppas ni får en bra dag!
Kategori: