9 december

Imorse hände mig något mycket ovanligt. Jag lyckades stiga upp tidigt, lite efter 06.00 var jag uppe!
Började dagen med en varm skön dusch och därefter rostat bröd och kaffe.
En bra start på dagen helt enkelt.
Har fått in en massa beställningar på daisymae.se den senaste tiden, så jag ägnade nästan hela morgonen med att sy. Sydde även större delen av kvällen igår.
Känns skönt att vara igång igen, har inte sytt på evigheter.
Känner sig jävligt nöjd med min morgon.
Pricken över i:t är dessutom att jag lyckades komma iväg på en långpromenad med Lava.


Disigt och mörkt var det.


Lava står å spanar på nått spännande i fjärran.



Later

1 Laura:

skriven

Hehe,vafan har du hunden i koppel!!!! =)

2 Daisymae

skriven

Jakthund utan koppel = hund borta ;)

Dessutom respekterar jag hundrädda människor + att det är farligt med alla bilar som åker i byn.

Men visst vore det trevligt att slippa ha hunden kopplad =)