Försenat inlägg från i torsdags

Igår var jag hemma från jobbet hela dagen pga snöstorm.
Vi har nu 50cm snö!
Helt vansinnigt.

Det är jäkligt svårt att fota snö i det syftet att visa hur mycket snö vi faktiskt har. Det blir bara vitt liksom...
Här kommer iallafall lite bilder fårn gårdagen:

Fönstrena var helt snöiga; bild från i går morse


I går runt lunch var det  uppehåll i ca 10minuter. Då passade jag på att
skotta fram bilen och gångar för att kunna ta sig fram.


Lava busar. Hon hade svårt att ta sig fram.



Måndagen den 21 december:
Jag har inte haft tillgång till dator på ett par dagar nu så inlägget ovan är lite försenat.
I helgen fick vi ytterligare 15cm snö.
Nu har vi så det räcker ett tag! ;)

Kallt har det varit oxå.
I fredags kväll hade vi -21grader!
Det är mycket för södra sverige tycker jag.
Nu ligger det runt -10grader, det är lagom.


Det har redan hunnit bli den 21december. Alla julklapparna är köpta, och alla julklappsordrar är färdiga och postade.
Nu är det bara det bästa kvar; att baka julbröd och julgodis!
Det är fina grejjer det. I kväll ska jag göra knäck.


Nu är det dags för en förmiddagsfika!



På återseende!