Ny vecka nya tag

Min helg har varit sådär.
Har sovit dåligt och är inte alls utvilad som planerat.
Har fortfarande problem med min rygg/nacke pga att jag är så spänd.
Spänner mig massor när jag sover och vaknar helt stel i kroppen varje morgon.
Förstår inte varför jag gör det!??
Detta resulterar i spänningshuvudvärk vilket gör mig grinig.

Har dessutom fått virus i datorn så nu funkar inte den heller *orka liksom*

Är lite gnällig som ni märker...


Måndag betyder ny vecka och nya tag!
Trotts det gråa oinspirerande vädret var jag duktig och uträttade två tråkiga
ärenden innan jobbet (banken och apoteket).
Gick även en halvtimmes promenad med Lavis i morse.
När jag kom till jobbet började jag med en av de tråkigaste uppgiftarena jag vet; besvara mail.

Idag rullar det på skapligt bra här i butiken, men jag behöver mer action.
Skulle lätt kunna somna...


Nej nu har jag nog inget mer att gnälla om för tillfället, återkommer senare ;)
Kanske med mer gnäll, kanske inte. Den som lever får se.


Tjing!
1 Lena:

skriven

Låter inget vidare det där, hoppas inte det blir värre.

Och du, låt inte Intima suga musten ur dig - inte för några pengar i världen.