Jo det är faktiskt sant!

Känner mig piggare än vanligt, jo det är faktiskt sant!
Jag som alltid gnäller över hur trött jag är, jämt.
Jag är inte trött längre, jag är pigg och energisk!

Måndag morgon, väckarklockan ringde 06.30 i morse och upp steg jag utvilad och redo att möta dagen.
Göra sig i ordning, frukost och iväg in till stan vid 08.00.
Denna vecka började jag med ett för mig ultimat träningspass på gymmet.

Uppvärmning, styrketräning, 20minuters konditionsträning och nervarning kombinerat med att sola i 25minuter.
Prövade på en ny övning idag som jag kommer fortsätta med; situps på pilatesboll.
Känndes verkligen att den tog!



På jobbet är det helt dött idag, har skyltat om lite å fixat.
Finns inte så mycket att göra helt enkelt.
Pysslar lite med mitt; läst modetidningar, letat insperation mm.


På återseende!