Ledig mitt i veckan

Idag är jag ledig från jobbet pga att jag ska följa med Per till sjukhuset.
Stackarn kan ju inte ens köra bil nu när handen är skadad.
Dom ska ta bort stygnen på honom idag =)

Sov till 08.00 i morse, sen var det bara att stiga upp då vi har hantverkare hemma den här veckan.
Vi ska få 5 nya element.
Det ser ut som fan här hemma och jag ser inte fram emot att städa efter dom.
Men det är ett problem som jag får ta tag i senare och det är ju rätt oundvikligt att inte smutsa ner när man borrar och grejjar.
Jag har dock satt upp en lapp på ytterdörren med texten "tag av skorna!" för det gör dom ju inte annars.

Beware, margot är inte att leka med!!!



Later
1 Lena:

skriven

Nej, det är bäst att hålla sig i kragen och ha tungan rätt i mun när man har med syster Margot att göra. Hon är som flinta...=)(Stenen alltså, inte Fred).