Tvivelaktiga söndag

Usch jag är så bitter å sur.
Gillar inte alls livet just nu.
Blogginläggen har varit få från mig den senaste tiden,
men det känns inget kul att bara skriva om gnäll å tråkigheter.

Varför vänder det aldrig?
Bättre tider måste komma snart.
Vet inte vad det är som får mig att känna så här, det är det värsta,
för då är det mycket svårare att lösa problemet...

Jag är ofokuserad, vet inte vad jag vill med nått,
har ingen skaparglädje, känner ingen glädje för nått faktiskt...

Har tom tappat känslan för att sy! Det är helt förskräckligt ju.
Sitter helt lost bland alla tyger å vet varken in eller ut.
Det är verkligen hemskt!

Det är så mycket som skall göras för att jag ska komma någonstans med mina projekt.
Men nått blockerar mig så att jag inte kan ta mig för nått.

Jag försöker göra som jag brukar å inte göra nån stor grejj av det.
Men förgäves.
Jag måste hitta mig själv igen.
Och det nu (innan jag blir galen!)


Later
1 Johanna:

skriven

Jag tror att de är alla MÅSTEN Malin...

Sluta tänk att du måste måste måste...man blir illa till mods då...

Tänk att du vill...vill vill vill...



Då blir de bättre...

Hoppas de löser sig...

>kram kram kram kram

3 ingela:

skriven

oh, känner igen det där. fan vad skumt man kan må ibland. när t.o.m det roligaste man vet bara känns meningslöst. usch.

hoppas det blir bättre! ska titta in i butiken i veckan, varit fullt upp!



kram!

2 Anna

skriven

Jag blir lika glad när jag tittar in och ser din balkreation i min garderob :)

Det är den svart med halterneck i Satin, och så en fråga, den måste tvättas, inte använt den på flera år!

Så då tänkte jag fråga om det var kemtvätt som gäller för den? :)

Kram!