Januari

God förmiddag!


Det har varit segt på jobbet denna månad, men det är ju januari så det är ju inte så konstigt.
Idag har det dock redan varit inne lite kunder å handlat.
Kul när det är lite rörelse i butiken!

Det känns som att de dåliga vindarna håller på att vända nu.
 Jag börjar komma på rätt spår igen!

Förra veckan tog jag ett rejält tag i mitt liv och fick en massa bra grejjer gjorda.
Känns förjävla bra!
Har inte fått så mycket gjort sen i höstas känns det som.
Men nu är det slut med det.

 Den 8/2 har jag bokat in en fotning, vilken jag håller på att sy upp en massa nya fina plagg till nu.
Förra veckan var jag verkligen duktig och sydde hela 10nya plagg.
Ska bli nice med lite nya fina plagg på hemsidan.

I ferdags postade jag även en stor kartong med plagg till Jenny i The Spookshow.
Meningen var ju att vi skulle åka upp till Dalarna och fota henne men det blev ju aldrig av.
Nu löste vi det så att hon och Mike styr upp fotningen själva.
Ska bli riktigt spännande att se dessa bilder!

Nu är det dags för lunch!


På återseende!