Min fantastiska helg!

Det är faktiskt sant, min helg var fantastisk!

Underbart med två lediga dagar måste jag säga.
Jag är utsliten efter allt jobbande den sista tiden.
Hade mer än gärna sovit bort hela den här kommande veckan.
Men det går väl inte för sig förstårs.


Pers bror med familj hälsade på oss denna helg, så det har varit full fart framåt typ hela helgen.
Per och Håkan har byggt om garaget så nu får likbilen plats där i.
Det är bra grejjer det!
Nu är ännu ett projekt slutfört.
Fast jag inte hjälpte till ett skit med detta bygge så känner jag mig otroligt nöjd!

Vi hann även med en tur till Smultronstället i Söderköping för varsin enorm glass.
Efteråt mådde vi illa allihop tror jag.
Jag blev så trött av glassätandet så jag sov bort hela eftermiddagen.
Fantastiska friheter man tar sig!

Har sytt i helgen dessutom.
Har ett tight schema så det gäller att ligga i för att inte hamna efter.
Vem vill ligga efter liksom!?



Hoppas vi får en bra måndag!