Viktproblem

Usch för viktuppgång säger jag bara.
De senaste 3 åren har jag ökat ca 5kg i vikt.
Den senaste månaden har jag ökat ytterligare 3kg!
Det är fruktansvärt.
Tror att den sistnämnda viktökningen beror på att jag dricker mycket mer vatten än tidigare.
Men det suger lika mycket för det =(


I morse tog Lava och jag en riktigt jobbig powerwalk i skogen.
Kändes mer jobbigt än bra om jag ska vara ärlig.
Men man måste ju om det ska hända nått.

Skippar lunchlådan ett tag framöver dessutom och sattsar på frukt och smoothies istället.
Försöker bota sötsuget med tuggummi.
Pallar jag att stå emot hungerkänslorna? Pallar jag mer än en dag?

Måste gå ner i vikt men känner mig inte särskilt motiverad till att ta tag i problemet.
Får ta en dag i taget helt enkelt.
 

Älskar smoothies!
Dagens lunchsmoothie bestod av mellanmjölk, jordgubbar och hallon.
1 Johanna:

skriven

Gumman testa chili Burn...

Sen jag började med dom har jag gått ner snart 5 kilo eller till o med nästan 6...

Testa och se vad du tycker?

De förbränner dämpar sötsug med mera...

Jag vet inte om de är de som gjort att jag har gått ner. men jag har inte ändrat på mycket matvanor förutom att jag äter mindre portioner o så nu.. men inget annars..

Kraamar

2 Daisymae

skriven

Tack för tipset =)

Det måste jag prova om jag inte får nån rätsida på det här snart.



kram