Min helg

Här kommer min helg i bilder:

Fredag:

Jag och Linda mötte upp Jim och Chricka vid parkeringen utanför krematoriet i Norrköping för att köpa kistan.
Vi beslutade oss för att köra upp till krematoriet för att ta lite schyssta bilder dessutom.

Kistan kommer bli grymt snygg när jag har målat den!

När vi fotat klart kom polisen och sa att detta var olaga intrång och att det vi höll på
med var förargelseväckande betende.
Vet inte vad dom får allt ifrån !??
Vi slapp dock både fängelsehålan och böter och begav oss därifrån.

Lördag:

Lava sover på min kudde.

Bakade en rabbarberpaj på förmiddagen.

Nästan klar.
På eftermiddagen åkte vi till min familj och fikade ute på landet.

Hann även med en promenad i skogen framåt kvällen.

Vi såg en liten sjö som jag inte hade en aning om att den fanns där.
Typiskt att man ska upptäcka den precis när det är dags att flytta.

Söndag:
Har även packat lite i helgen och gått ytterligare en promenad i skogen.
Sydde lite på kvällen.

Halvfärdig "Graveyard rock" i färgen creme till kund.


Det var min helg det!


Later