Peppad!

Emelie (min nya modell) var precis förbi på mitt jobb och peppade mig lite.
Hon är verkligen toppen! Har alltid en massa bra ide'er och påhitt.
Det är precis vad jag behöver!
Man vandrar runt med alla sina tankar och ide'er. 
Tiden går och saker glöms bort helt enkelt.
Köpte Emelies provdocka idag dessutom. Det var verkligen på tiden.
Förstår inte hur jag har klarat mig utan en sån i alla år.


Detta är på gång just nu:
Har anmält min kärra till en bilträff i Vingåker den 23/5,
har dock inte fått svar från dem om jag fått en plats på utställningen eller ej.
Om så blir fallt drar jag å brudarna dit och gör reklam för daisymae.se
*hoppas*

Håller dessutom på att tillverka en massa fuzzy dice till power meet  som är i början av juli.

Hoppas hinna med en eller två fotningar innan power meet oxå.

Avestafotningen med the spookshow är avbokad då de inte levererat några bilder.
Dom har haft ca 3,5 månad på sig så jag tänker inte vänta på dom längre.


Är fortfarande inte klar med plaggen till Ellem, men hoppas kunna leverera till henne inom kort.



Ikväll har jag tid över till att sy nya plagg *längrat hem så jag kan börja jobba*




Ja det var dagens uppdatering det!

Tjing!