Vad ska man ha på sig?

God morgon!
Hoppas ni sovit gott, det har iallafall jag gjort.
Var uppe länge igår kväll och läste, men kom ändå upp skapligt tidigt imorse.

Nu sitter jag här i jeans och tröja och funderar på om jag ska ha min svarta spetsklänning på mig istället.
Varma och bekväma kläder eller snygga?
Det är frågan det.
Tror tyvärr att det får bli det förstnämnda pga att alla strumpbyxor ligger i tvätten.
Måste sluta med jeans och tröja, det är väl världens tråkigaste outfit...

Den här veckan har gått rätt fort, det är redan torsdag idag och jag är ledig på lördag.
Har jobbat 6dagar i veckan i 5veckors tid nu + att jag  jobbat x antal timmar utöver detta med mitt enga företag daisymae.se.
Det ska bli skönt att få vara ledig en hel helg helt enkelt *ler*

Nu ska jag städa lite här hemma innan det är dags att åka till jobbet.
Att få pyssla hemma brukar göra mig lycklig!




1 Elvira:

skriven

Snygg spetsklänning!!!???