Var tog vecka 43 vägen??!

Shit vad den här veckan har gått fort!
Nyss var det måndag och nu är det redan fredagkväll.

Jobbet har verkligen rullat på den här veckan och jag har fått en massa gjort.
Det har inte varit så mycket kunder i butiken, men jag har haft en massa ide'er  iform av olika kampanjer, har ändrat om en massa i butiken och liknande.
Nice att min jobbenergi är tillbaka, Berlin gjorde verkligen susen!
*ler*

Ikväll kommer Pers pappa Ture och hans sambo Siv och hälsar på. Tror dom stannar till lördag eftermiddag.
Det blir jakt för dom i morgon, själv jobbar jag i morgon oxå.
Vi väntar en massa besök i helgen.
Imorgon kväll kommer moster Lena med familj på middag och sen kommer min bror och Fanny å fikar.


Bild: sköna hem



Hoppas på en lugn kväll med middag, tv och godis.


Later