Vägskäl

Oj, tiden går faktiskt riktigt fort idag för ovanlighetens skull!
Har gjort om i skyltfönstret i butiken, dammat apotekshyllorna och fixat å donat.
Det är dock lite dåligt med kunder även denna dag.


Idag fyller älsklingen år, vi firade dock honom i söndags pga att han åker hem till Dalarna ikväll för att jaga under torsdag och fredag.
Känner inte alls för att vara ensam, men det får väl gå.
Känner mig lite lost just nu.
Är inte riktigt i balans, hoppas verkligen det går över snart.

Det känns som att dagarna bara passerar utan att jag får nått vettigt gjort.
Nej jag vet inte, är bara inte tillfreds med livet just nu.
Vardagen är för tråkig!!!

Jag har dessutom för mycket att tänka på och problem som jag inte kan göra nått åt. Fel saker tar min tid och energi helt enkelt...

Tror jag står still vid ett vägskäl i livet och inte riktigt vet vilken väg jag ska gå.