Mitt totalt ointressanta liv

Tisdag, tisdag, tisdag. En dag oskiljbar från alla andra dagar. Inget speciellt händer denna dag.
Ute är det kallt och det regnar.
Kunderna håller sig borta från butiken.
Jag har ingenting att göra!

Det är mitt största bekymmer just nu. Vad fan ska man hitta på för att 1. få tiden att gå 2. sysselsätta sig med något vettigt om dagarna.
*grubblar*

Hemma har jag massvis av beställningar att sy, men jag är inte hemma jag är på jobbet.
Jobbet i butiken (som jag älskar, missförstå mig inte på den punkten) tar upp den mesta av min tid. Men just nu känns det bara grått å trisst på jobbet. Hatar det.
*grubblar vidare*

Mina dagar känns helt innehållslösa.
Det känns som att jag bara sitter och väntar hela dagarna. Väntar på att få åka hem, väntar på att få gå å lägga mig, väntar på att åka till jobbet och så rullar det på.

Fuck...