Bilder från helgen

Hej! Sorry för dålig uppdatering, jag har haft fullt upp de senaste dagarna.
Här kommer iallafall en bildbomb från helgen:


Pappa och Nenne byggde ett vedskjul på baksidan av vårt hus i lördags.
Innan var det bara stökigt med grejjer ståendes överallt.



Nu ser det snyggt och prydligt ut.





På kvällen använde jag spotify på min bärbara dator för första gången. Kopplade in datorn i högtalarna i syrummet för bästa ljud. Jag älskar att stänga in mig i syrummet och spela musik på hög volym medans jag syr.


Sydde några nya plagg till fotningen den 21/8


Små glimtar av vad jag sydde


I söndags åkte jag , Per, Linda, Sami, Morris och Emelie till Rejmyre


och hälsade på Lindas familj och alla deras hundar, just nu har dom 8st då taxen precis fått valpar.






I går kväll var jag uppe till över midnatt och sydde så jag är lite seg idag.