Syrumskaos- tvivelaktiga beslut

Nu är alla beställningar inför julen sydda och postade och igår fick jag den lysande ide'n att städa ur syrummet ordentligt. Började dock röja lite väl mycket och tänkte att det är ett lysande tillfälle att möblera om i rummet samtidigt. Har fått för mig att jag inte ska ha klädställningen i syrummet längre då den tar så mycket plats och att det är bättre att ha en möbel med alla tyger i där. Klädställningen står nu i hallen, och syrummet gapar tomt där den stod. Har ingen aning om vad jag ska ha för möbel där istället, inget smart drag det där med möbleringen då rummet nu ser halvdant och tvivelaktigt ut. Det jag behöver är bra förvaring till mina tyger. Nån som har ett bra förslag på vad som kan vara lösningen?

Innan hade jag en massa färdigsydda plagg hängandes här, men de hänger nu i de två garderoberna som finns i syrummet. Därav är klädställningen opraktisk.


Ni ser ju själva, det här är inget praktiskt sätt att förvara tyg på. Det måste bli ändring på saken.


Plastbackar är bra att förvara tyg i, dock så ger det inte rummet nån charm.


Problemlösning pågår.

1 tessan:

skriven

du skulle ha sån där ställning de har i affärerna till vaxdukar, som man kan rulla ut tyget.