Ny vecka och ny månad

Måndag innebär; Allt möjligt att fixa med, jobb, Familjen annorlunda och Paradise hotel på tv. Håller även på att jobba fram en riktigt bra planering för denna vecka. Veckoplaneringen är viktig för mig, för utan den blir det inte lika mycket gjort, så är det bara.

Veckans planer:
-Göra klart det sista i köket och plocka undan stöket som blivit pga detta.
-Sy beställningar
-Sy klart de sista plaggen till fotningen den 12/2
-Sy till Butik 142
-Städa
-Laga chefens byxor
-Klura ut vad jag önskar mig i födelsedagspresent
-Födelsedagsfika i helgen
-Fixa med hemsidan; ordersystem och header

Sen finns det en massa småsaker som ska göras oxå.




Helgens kryssning med jobbet blev förresten riktigt lyckad. Vi har alltid så kul tillsammans. Hoppas ni gillar alla förändringarna och att dessa underlättar ert arbete. Själv är jag riktigt nöjd med materialet vi presenterade för säljarna, det är snyggt , enkelt, modernt och helt klart en bra uppdatering av det gamla materialet.
Det bästa med säljträffarna är (förutom att träffa alla förstårs) att man blir så jäkla peppad! Jag är redan igång och funderar på vad vi ska hitta på nästa gång.
Tack alla inblandade för en riktigt trevlig helg!


De sista månaderna har nästan enbart gått åt till att planera och förbereda säljträffen (homepartyna), nu känner jag att det är dags att koncentrera sig på butiken. Här finns mycket att göra för att förbättra och förnya.
Vi får helt enkelt slå våra kloka hjärnor ihop och tänka ut en massa smart och bra vi kan ändra på här. Förbättringar är ytterst viktigt i alla företag.


Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, har ju en massa att fixa med =)

Later...

Kategori: