Thank God It's Friday

Så var det äntligen fredag, som jag längtat. Jag behöver helg eftersom att det medför att jag är ledig från butiken och då kan koncentrera mig på allt annat som behöver göras. Jag ligger ca två veckor efter just nu *katastrof*, men det löser sig, det gör det alltid. Jag skulle verkligen behöva vara ledig mer från butiksjobbet för att hinna med att sy, men det har varit omöjligt den sista tiden.

Här kommer några bilder från min syatelje'


Här hänger helt nya plagg till kommande fotningar.




Här är två halvfärdiga klänningar till en kund.


Senare i år kommer jag presentera fina plagg till de små.


Framöver ska jag se till att det finns mer tid till min design =)



Hoppas ni får en fin fredag!

1 bullmamma:

skriven

älskar dina kläninngar!! <3<3

3 Blåbär:

skriven

Man får grattulera till småfötter i trädgården ;)

Inte en dag försent....tipp,tapp

2 tessan

skriven

ja va kul, då kan jag shoppa till erica från dej =)

4 Daisymae

skriven

Vi har inga småttingar på g bör tilläggas... ;) sorry