Trouble in paradise

Usch vilken dålig start på den här veckan, jag är inte ett dugg imponerad av vad denna måndag har att erbjuda. Vaknade upp imorse med 10grader!!! i sovrummet och 13,5grad i resten av huset. Ute visade temperaturen -21,5grad och under natten var det ännu kallare ute. Fy och fasa säger jag bara. Orka kliva ur sängen en sån här skit  morgon för att bege sig till jobbet som jag inte heller finner särskillt inspirerande just nu. Humöret är på topp som ni hör...



Later
1 Elvira:

skriven

Vad händer? Bara gamla klänningar på TRADERA,hade hoppats på något nytt!!!!

Same,shame but different!!!!!

2 Daisymae

skriven

Svar/Elvira: Ja jag tycker oxå att det är trist, men tiden har en tendens att inte räcka till. Men jag har en massa nytt på gång =)

Väntar på bilderna från två olika fotningar så nya plagg kommer inom kort.