Hunger

Sen jag började med Camebridgekuren igår så har jag känt en fruktansvärd hunger.
Blir galen, men måste vara stark.
Dricker massor av vatten och te.
Det var inte långt bort att jag gav upp igår, tragiskt men sant.
Men jag stod emot!
Det svåra är när jag kommer hem på kvällen och det finns en massa mat som lockar.
Bara jag klarar idag oxå så blir det förhoppningsvis lättare sen.





1 johanna:

skriven

De är då du tar fram tandborsten och borstar tänderna! Eller tar ett tuggummi med min smak som håller sig länge...Och så sätter du dig vid datorn och kollar in bikinimode och ser alla super tunna modeller och vet att du kommer nå de målet om du sköter dig:D:P



Eller så gör du som jag har tänkt... Ta kort på dig själv i underkläder. framifrån och från sidan... Sedan sätter du upp bilderna någonstans bredvid någon smal modell så plågar du dig själv lite.. De borde peppa vem som helst:D



Lycka till!