Morgonmöte

I morse släpade jag mig upp ur sängen svintidigt, redan 06.00 ringde väckarklockan.
Anledningen till dessa tokigheter är att vi har haft möte på kontoret nu på morgonen.
I och med att jag numera är delaktig i homepartyansvaret och att vi har en säljträff den 30januari så har vi en hel del att planera och styra upp.
Det är MYCKET att göra, många nya rutiner och annat som vi gör om från scratch.

Två koppar kaffe och en clud sandwich senare och jag är nu relativt vaken.
Jag har alltid varit en morgonmänniska, men efter att jag började jobba på Intima och därmed börjar kl 11.00 om dagarna så har jag jätteproblem med att stiga upp tidigt på morgonen.
Pest och pina säger jag bara.

Nu har jag öppnat butiken och har en massa att fixa med idag. Jag gillar sånna dagar som idag, man är på G och tankeverksamheten är på topp!
Ska bla skylta om i butiken idag med inriktning på våra homepartyn.

Är du sugen på att ha ett homeparty?
Gå in på www.intima.se eller ring till butiken 011-102840 och boka ditt party redan idag!
Resten fixar vi =)






Kategori: