*Mycket att göra*

Idag har jag fullt upp!
-Ska sätta ihop ett för mig passande undervisningsmaterial att ha som mall vid utbildning av nya homepartysäljare.
-Har dessutom min första utbildning i eftermiddag.
- Ska ringa till dem som ansökt att få börja jobba som homepartysäljare hos oss
- Skylta klart i butiken
- Har precis beställ tapeten som vi ska ha i köket. Vi kommer ha den som fondtapet över en av bänkarna.
Det är samma tapet som vi har i hallen *kärlek* men i en annan färg.



Sen när jag kommer hem så ska jag sy. Har grymt mycket att sy just nu; ordrar, sponsringsplagg och plagg till 4 olika fotningar.
Har en massa roliga projekt på gång i år!

Symaskinen går på fullfart.



Nej nu måste jag jobba vidare!

*later*
1 Elina:

skriven

Jag har en exakt likadan overlock som du :O riktig kvalitet må jag säga, fick den av min moster så den har hängt med några år men ack så jag älskar min lilla Elna