4 dagar och 22h senare

Oj vad dagarna går fort, nu är det 4 dagar och 22 timmar sen mitt senaste inlägg.
Jag har haft tusen saker att fixa med de senaste dagarna så jag har inte haft tid att blogga. Homepartyansvaret  innebär mycket mer jobb för mig under min ordinarie arbetstid i butiken, vilket välkomnas på alla sätt. Dessutom går mitt egna företag bättre än någonsin och order efter order trillar in i inkorgen på mailen (vilket oxå välkomnas på alla sätt). Nästa all "ledig" tid går åt till att sy (vilket konstigt utryck). Jag älskar när det är liv och rörelse omkring mig och just nu är det perfekt på jobbfronten!
Just nu ser jag fram emot påskhelgen och de fyra dagars ledighet som den medför, för mitt uppe i allt jobb måste man vila oxå. Så under påsken ska jag sy och vila.
Vad ska ni hitta på?