Gårdagens matkalas

Igår var Linda, Sami och Emelie hemma hos på middag och lördagsmys.  
Vi åt och drack gott och sedan softade vi i vår stora soffa. Hela sällskapet var lite lagom trötta så det blev inte så mycket tjo och tjim.


Jag i blommig klänning från HM och rosettfrisyr. 


Vi åt potatisgratäng, oxfile, mögelostsås, béarnaisesås och sparrris.
Till efterrätt serverades det vaniljpannacotta med hallon och vit choklad.
Jag ger kocken (Per) 10poäng av 10möjliga.
1 Bullmamma:

skriven

suck att jag missade det!!

Hoppas det blir fler gånger! skitfin frisyr förresten :D

3 ingela:

skriven

mums!

mums angående frisyren också! :)

5 Anna:

skriven

Tack för frisyr tipsen..=) Eftersom jag är en sucker för läcker form å design, så måste jag fråga, flaskorna på matkalas-bilderna, vad kommer de ifrån.?? =)

2 nilla

skriven

Du gör verkligen rosettfrisyren värd sin status som frisyr, mycket tjusigt!

4 Daisymae

skriven

Svar: Tack för de fina kommentarerna för frisyren =)

6 Daisymae

skriven

Svar/Anna: Pinup läskflaskorna är köpta på Ica Kvantum och ölflakan med döskallen är köpt på systemet =)