En bra dag i snökaoset

Idag har jag haft en riktigt bra dag, trots att jag mötes av snökaos halvvägs till jobbet, sen har det bara fortsatt snöa. Har fått massor gjort idag och jag älskar den känslan och tiden har bara flugit iväg! Ska jobba i tygaffären även imorgon. Köpte lite nya tyger idag till barnkläderna jag håller på med. Fick en extra kick i söndags när det var en söt lite tjej här och provade några av plaggen jag sytt i storlek 122/128 och de satt perfekt och hon var jättefin i plaggen. Sålde bla klänningen nedan. Hör av dig om även du vill beställa kläder till dina barn eller samla ihop dina kompisar så kan jag komma hem till dig och visa sortimentet om du bor i Östergötland. Har en massa mysbyxor i velour uppsydda och klänningar liknande denna. Plaggen går att få efter era önskemål.

 

1 tessan:

skriven

jättefin klänning =)