Tävling!

Hej, hallå! Inom kort kommer ca 15 nya plagg komma upp på daisymae.se. Nu behöver jag er hjälp med att komma på namn till dessa plagg. Gå in på daisymae.se  och inspireras av namnen på plaggen som finns där, sen är det bara att lämna en kommentar här på bloggen med dina förslag. Skriv med vilken storlek du vill ha klänningen i ifall att det skulle vara du som vinner. Jag kontaktar vinnaren efter tävlingens slut. Jag kommer använda mig av alla namn jag tycker är bra och jag kommer utse en vinnare som vinner denna klänning:

1 MammaMia:

skriven

Hej, härlig blogg!

Jag har storlek 40 och här är mina förslag:



Boop-oop-a-doop,

Dark Angel,

Pin-up Queen,

Whip,

Betty,

Queen of Hearts,

Cupcake,

Born to Love,

Death before Dishonour,

Only God Can Judge, 

Rollergirl,

Kitten,

Eye Candy,

Looking for Trouble,

Marilyn,

Amazon,

Western Dream,

Black Orchid,

Trouble-maker,

Vixen,

Bad Girl,

Always at your side,

Knock Out,

No Lies Just Love,

Gothic Fairy,

Can I Keep You,

Macabre,

Ghost Girl,

True Love,

Hello Sailor,

Las Vegas Lady,

Love Hurts 



3 Jessica:

skriven

Heej! Vad roligt att få se bilderna ni tog hemma hos oss på Skränge i somras. Kunde inte låta bli att komma med några förslag när det var tävling och allt.



Let´S play house

OobyDooby

Maybellene

Boberella

Restless

Gypsy Rose

Faith

Hazel

Betty

Dorothy

Dynamic

Sugar

DixieChic

CherryPie

Paranoia

Coffin

Frantic

Mercy

Crusade



Ha det gott!



Jessica



5 tessan:

skriven

Velvet rose

marilyn

manson

cutie pie

snakebite

lonely love

sunset

whipped cream

heavenly



vinner jag vill ha ha i stl.42

2 Fanny

skriven

Lätt att nån klänning ska heta Doris, som min bil =)

4 tess

skriven

när kommer dom upp? :)

6 Daisymae

skriven

Svar: tessan- de nya plaggen kommer komma upp pö om pö vartefter att min webbkille har tid att jobba med webbshoppen. Förhoppningsvis börjar de dyka upp redan nästa vecka =)