En dag med syrran

Idag har jag hängt med lillasyster. Vi var förbi Nkpg Style på fömiddagen. Tråkigt att de inte annonserat bättre så man visste om det i tid för att kunna sälja där, men jag får helt enkelt satsa på att sälja min design där vid nästa tillfälle. Det var bra blandning på försäljarna, vissa sålde vintagekläder och skor, vissa nytt och andra hade rensat ur garderoben på inte längre så roliga kläder. Tycker det var riktigt bra för att vara första gången de annordnade detta och jag hoppas det blir fler gånger.






Efteråt åkte vi till Hagebycentrum och fikade och shoppade.


Sov som en stock när jag kom hem och sen har jag grejjat här hemma. Har bakat jordnötskakor och planterat penseer. Nu ska jag sy och lyssna på musik.

Hoppas ni får en bra lördagkväll!

1 ingela:

skriven

jaaa, jag hittade en flyer i fredags kväll, men läste ordentligt på den idag... så ja det var tråkigt att man missade det. :-/