Denna vecka


                                             
Denna vecka är en hektisk vecka. Jobbar sex dagar så det hinns inte med så jättemycket annat, även att det finns väldigt mycket för mig som skall göras just nu. Var ledig i onsdags och hann med det mesta då =)

Nu på morgonsen sydde jag klart en brudklänning till en kund och har även hunnit med att åka och posta den nu på morgonen. Bra det, då kan jag åka till jobbet med gott samvete idag. Har även beställt lite tyger mm då mitt lager i stort sett är slut.


Väntar med stor spänning på de färdiga bilderna från fotningen med Fanny. De nya klänningarna känns så fräscha och jag vill få upp dem i webbshoppen nu! Hoppas jag får bilderna denna vecka. Lägger upp dem så fort jag får dem och hojtar självklart till när detta är fixat =)

Hoppas ni får en riktigt bra fredag!


Later