Klick, klick

Nytt år, ny stil? Ja vi får väl se hur det blir med den saken, kanske tar jag tag i saken under 2011. Har i allafall klickat hem en kavaj och en topp från HM. Älskar kavajen, hoppas den sitter perfekt nu bara.




Jag kommer satsa på 70-tal i år vad gäller kläder. Ska lägga mina pengar på utsvängda jeans, västar, en väska och stövlar med fransar. Det kommer bli great!

Kategori:
1 Johanna:

skriven

Jag såg själv toppen på H&Ms hemsida och blev helt kär. När jag letade upp den i butiken så märkte jag att den hade "vingar" även baktill, vilket gjorde att den gick från att vara en "sailortopp" till en "salsatopp"..

Köpte den dock ändå och ska sy om lite, ville bara förvarna! :)

2 Daisymae

skriven

Svar: Hmm, dåligt att dom inte visar det på bild i katalogen =/ men vi får hoppas att den är fin ändå.