Äntligen helg!

Gudars skymning vad mycket jag har att göra. Tisdag och onsdag har jag varit runt på tusen olika ställen (det känns som så många iallafall) och uträttat ärenden. "Att göra listan" har varit lång, men nu är det mesta avklarat.
Badkaret har strulat då vi först fick fel benställning, jag var och hämtade rätt benställning i onsdags och den visade sig vara trasig. I går kom en jättebra kille hit med en ny ställning och monterade dessutom badkaret åt oss så nu är badrummet klart. Det blev så himla bra och jag är såå nöjd.
Idag ska det sys en jäkla massa och Per och Bengt ska ¨bygga grunden till altan och förstukvist. Det blir ingen slappashelg direkt men det är ändå underbart med helg.

Monterat och klart:


Obs plommonträdet jag köpte i onsdags. Bilen är liite fullpackad av grejjer!


Igår var Garageportexperten här och monterade nya portar:
Före


Efter


Här blir det altan och förstukvist inom kort