Företagsplaner

Efter en helt okreativ sommar, då jag knappt producerat något tar jag nu nya tag. I veckan gick jag igenom alla mina mösnterpärmar och upptäckte att jag har mängder av mönster som jag aldrig sytt nått av (så ni kan vänta er en massa nya plagg i nya modeller på hemsidan framöver). Åtta pärmar blev det efter att jag kaserat en del.



Idag har jag påbörjat projektet att gå igenom och rita om alla skisser jag har samlade i mappar både här och där (men som jag typ aldrig tittar på då de ligger i skymundan i nått skåp eller så). En stor mängd är bara skräp och de kaseras, men det finns många bra skisser oxå. Samlar dessa i en blå pärm som de ovan, fint insatta i plastfickor.
Lägger inte ner nått stort jobb på skisserna utan det blir enkla teckningar med beskrivande text.



Mitt mål med företaget för hösten/vintern är att designa och sy upp en mängd nya plagg i nya modeller, mönster och färger. Fler klänningar, kjolar och överdelar blir det och självklart  en massa prickigt, rutigt och blommigt.
Hör gärna av er med önskemål på vad jag kan sy upp om ni har några sådana =)

1 Emelie:

skriven

Wohoooo!!

Jag vet vad jag vill att du ska sy och det vet du med :D



miss yö!!